Vacature Beheerder Kindcentrum in Avenhorn

Voor ons prachtige, nieuwe Kindcentrum De Droomgaard zijn wij, Stichting Allure, Stichting Katholiek Onderwijs West-Friesland (SKOWF) en Kinderopvang Berend Botje, op zoek naar een beheerder (0,4 -0,8 fte). Lijkt het jou een uitdaging om het beheer van dit mooie, spiksplinternieuwe gebouw te verzorgen? Ben je handig, zorgvuldig, gastvrij en haal je er plezier uit om te zorgen dat dit nieuwe gebouw optimaal gebruikt kan worden en netjes onderhouden wordt? Lees dan snel verder!

Over Kindcentrum De Droomgaard

Op dit moment wordt hard gewerkt aan de bouw van het nieuwe Kindcentrum De Droomgaard aan de Buitenroede in Avenhorn. Naast drie scholen, en een gymzaal, komt er een nieuwe locatie van Kinderopvang Berend Botje in het pand.

Wat ga je doen als beheerder?

Voor het Kindcentrum zoeken wij een gastvrije, handige en flexibele beheerder met technisch inzicht die goed kan communiceren met onder andere de verschillende gebruikers van het pand. Het is een gezamenlijke functie vanuit Stichting Allure, SKOWF en Kinderopvang Berend Botje.  Als beheerder van het kindcentrum ben je het aanspreekpunt van en werk je samen met schoonmakers, hoveniers, collega’s van de technische dienst van Berend Botje, de drie scholen en gemeente. Ook ben je het aanspreekpunt en coördinator op het gebied van de beveiliging van het gebouw. Verder werk je veel samen met vrijwilligers. Je bent ondernemend en wanneer je ziet dat er onderhoud of schoonmaak nodig is aan het pand of terrein, onderneem je actie.

Het aantal uur dat je werkt (0,4 tot 0,8 fte) hangt af van het aantal taken dat je in eigen beheer uitvoert (zoals schoonmaak en tuinonderhoud).

Wat zijn je taken en verantwoordelijkheden?

Je controleert of de schoonmaakwerkzaamheden conform afspraak worden uitgevoerd.

Je voert zelf schoonmaakwerkzaamheden uit.

Je hebt contact met de hovenier over het onderhoud van de buitenruimte of voert zelf het onderhoud van de buitenruimte uit.

Je bent verantwoordelijk voor de coördinatie van de beveiliging van het gebouw.

Je bent contactpersoon voor het gebruik van de ruimtes door andere gebruikers en zorgt voor een goede planning van het ruimte gebruik.

Je bent aanspreekpunt voor en geeft leiding aan vrijwilligers.

Je treedt op bij calamiteiten in en om het gebouw.

Je bent gastvrouw/gastheer van het Kindcentrum.

Je bent het verbindende gezicht van het gebouw en haar omgeving.

Je onderhoudt contact met huurders en hebt hierin een proactieve houding.

Je bent flexibel.

Interesse?

We maken graag kennis met je! Stuur jouw cv en motivatie naar sollicitatie@berendbotje.nl. Reageren kan tot en met 18 juni 2021.

Werken als invaller

Werken als invaller:

Wil je aan de slag in het onderwijs en zelf de regie houden over je inzetbaarheid? Ga dan bij ons werken als invaller. Het is een ideale manier om je loopbaan te starten en werkervaring op te do ... Lees verder >>

downloaden