'Samen sparren met collega's in de koffiekamer en geïnspireerd weer terug de klas in.'

Werken bij Allure

Ben je nieuwsgierig naar Allure?
Ontdek dan hier wat Ons Plan is voor de komende jaren, wie wij zijn én hoe wij van elkaar leren en elkaar inspireren. "

Onze banen

Ben jij nieuwsgierig waarom '3' ons antwoord is? Ontdek dan onze vacature voor schoolleiders of één van onze andere vacatures.

Ben jij een teamspeler die graag werkt aan onderwijsontwikkeling? Solliciteer en geef samen vorm aan ons onderwijs op OBS De Langereis in Ursem.

Ben jij een aankomende, startende of ervaren leerkracht of onderwijsassistent? Wil jij met jouw collega's werken vanuit verbinding met kinderen, ouders en collega's aan ons onderwijsaanbod? Dan ontmoeten wij jou graag!

Kom je verwonderen op OBS de Koet in Midwoud. Daar waar we werken volgens thema's die aansluiten bij de beleving van je kind. Daar waar we nieuwsgierig zijn naar elkaar en naar de wereld.

Leer jij graag in een hecht team van elkaar? Houd jij van een werkplek in het groen? Dan gaan wij graag met jou in gesprek bij ons op school in Hauwert!

Leer, ontdek en ontwikkel samen met ons onze kinderen op De Kraaienboom in Benningbroek. Wij ontmoeten jou graag in onze gezellige dorpsschool!

Ben jij een architect type-schoolleider? Leer jij door te spelen en geloof jij dat elk kind uniek is? Ontdek dan onze vacature voor schoolleider voor De Speelwagen in Wognum

Ben jij een architect type-schoolleider? Werk jij graag op een plek waar dromen uitkomen? Ontdek dan onze vacature voor schoolleider voor De Ieveling in Avenhorn.

Geef jij kinderen graag vleugels? Dan ontmoeten wij jou graag op OBS De Kelderswerf in Obdam

Lijkt het jou een uitdaging om het beheer van een spiksplinternieuw gebouw te verzorgen? Dan zoeken wij jou!

Wil je aan de slag in het onderwijs en zelf de baas blijven over je eigen agenda? Spring dan in onze invalpool!

Bij ons staat de deur open om kennis te maken met jou. Laat weten wij jij bent én wat jij in huis hebt. Wij zijn benieuwd!

Vaste invalpool

Wil je aan de slag in het onderwijs en zelf de baas blijven over je eigen agenda? Dan pas je als invaller bij Allure.

Zo kun je bovendien sfeer proeven op verschillende scholen en in verschillende groepen. Bij het matchen met onze scholen houden we rekening met je wensen.

Hoe werkt de invalpool
Om de inval goed te regelen maken wij gebruik van de Vervangingsmanager van Driessen. Via dit systeem worden vraag en aanbod van het invalwerk gematcht. Je kunt je aanmelden via onderstaande knop.

Michel

leerkracht groep 8

“Er een groep van maken, het afscheid, het begeleiden naar een volgende stap: ik houd ervan!”

Lilian

administratie & onderwijsassistent

“Ik houd ervan mijn collega’s te ondersteunen. Van bestellingen van schoolartikelen tot een spel spelen met kinderen die faalangst hebben. Daar haal ik mijn werkplezier uit.”

Nika

stagiaire

“Ik krijg de kans om kinderen te zien leren en heb daar een bijdrage aan mogen leveren. Dat vind ik mooi en daar leer ik weer van.“

Mette

IB-er én lid van het Allure Experteam

"Een school is de plék waar je het verschil in de wereld kan maken. Met elkaar bouwen wij de steigers om de twinkeling van het leren te zien in de ogen van het kind én de leerkracht wanneer zij samen een stapje verder zijn gekomen in het leerproces."

Stichting Allure

Stichting Allure is een democratische organisatie waarin personeelsleden ruimte krijgen voor eigen inbreng en zelfsturing. Er wordt geïnspireerd en gemotiveerd en vanuit vertrouwen ruimte gegeven aan processen en eigenaarschap. Dit vertrouwen gaat gelijk op met onze kernwaarde 'Verantwoordelijkheid'. Iedereen is altijd aanspreekbaar op zijn of haar handelen en bereid verantwoording af te leggen.

Door alle collega's wordt gewerkt vanuit een stevig professioneel kader met de volgende uitgangspunten als basis:

• 'Wie het weet mag het zeggen' i.p.v. 'wie de baas is mag het zeggen'

• Je doet wat je zegt en zegt wat je doet in het kader van voorspelbaarheid en transparantie

• Reflectie is een kernwoord voor alle handeling

Leer van elkaar

Leren staat niet alleen centraal voor onze leerlingen, maar ook voor onszelf. We zoeken onze grenzen op en verleggen onze grenzen om onze blik te verruimen en ons onderwijs te verbeteren en te verbreden.

Allure academie

Welkom! Jij bent aan zet. Hier ontdek, onderzoek, inspireer en leer je met en van elkaar.