'Samen sparren met collega's in de koffiekamer en geïnspireerd weer terug de klas in.'

Werken bij Allure

Ben je nieuwsgierig naar Allure?
Ontdek dan hier wat Ons Plan is voor de komende jaren, wie wij zijn én hoe wij van elkaar leren en elkaar inspireren. "

Onze banen

1 + 1 = 3 bij Allure. Ben jij benieuwd waarom '3' ons antwoord is? Ontdek hieronder onze Allure vacatures op dit moment en lees welke extra's wij jou te bieden hebben!

Ben jij een aanstaande leerkracht die op zoek is naar een betaalde LIO stageplaats? Bekijk nu onze LIO vacatures. Dan ontmoeten wij jou graag op één van onze scholen.

Vaste invalpool

Wil je aan de slag in het onderwijs en zelf de baas blijven over je eigen agenda? Dan pas je als invaller bij Allure.

Zo kun je bovendien sfeer proeven op verschillende scholen en in verschillende groepen. Bij het matchen met onze scholen houden we rekening met je wensen.

Hoe werkt de invalpool
Om de inval goed te regelen maken wij gebruik van de Vervangingsmanager van Driessen. Via dit systeem worden vraag en aanbod van het invalwerk gematcht. Je kunt je aanmelden door een mailtje te sturen naar info@stichtingallure.nl. Na ontvangst van je mail nemen wij contact met je op.

Michel

leerkracht groep 8

“Er een groep van maken, het afscheid, het begeleiden naar een volgende stap: ik houd ervan!”

Lilian

administratie & onderwijsassistent

“Ik houd ervan mijn collega’s te ondersteunen. Van bestellingen van schoolartikelen tot een spel spelen met kinderen die faalangst hebben. Daar haal ik mijn werkplezier uit.”

Stichting Allure

Stichting Allure is een democratische organisatie waarin personeelsleden ruimte krijgen voor eigen inbreng en zelfsturing. Er wordt geïnspireerd en gemotiveerd en vanuit vertrouwen ruimte gegeven aan processen en eigenaarschap. Dit vertrouwen gaat gelijk op met onze kernwaarde 'Verantwoordelijkheid'. Iedereen is altijd aanspreekbaar op zijn of haar handelen en bereid verantwoording af te leggen.

Door alle collega's wordt gewerkt vanuit een stevig professioneel kader met de volgende uitgangspunten als basis:

• 'Wie het weet mag het zeggen' i.p.v. 'wie de baas is mag het zeggen'

• Je doet wat je zegt en zegt wat je doet in het kader van voorspelbaarheid en transparantie

• Reflectie is een kernwoord voor alle handelingen

Leer van elkaar

Leren staat niet alleen centraal voor onze leerlingen, maar ook voor onszelf. We zoeken onze grenzen op en verleggen onze grenzen om onze blik te verruimen en ons onderwijs te verbeteren en te verbreden.

• Maak kennis met onze academie

Allure academie

Welkom! Jij bent aan zet. Hier ontdek, onderzoek, inspireer en leer je met en van elkaar.