1 Voor deze vakantie geeft het ministerie van OCW alleen een adviesdata. Scholen mogen daarvan afwijken. Het ministerie en wij als stichting adviseren om bij de school na te vragen op welke dagen deze gesloten is in verband met vakantie.

2 Scholen kunnen de meivakantie met een week uitbreiden. Voor de juiste data raadpleeg de website van de school.

Voorjaarsvakantie 1   24 februari t/m 4 maart 2018

Meivakantie 2              28 april t/m 11 mei 2018

Veiligheidsplan Allure

downloaden

Alle bekijken >>

Ouderinformatie

Om kinderen binnen de Allure scholen een veilige en uitdagende leeromgeving te bieden staat op deze speciale pagina voor ouders informatie die dat mede moet waarborgen.

Ouderbetrokkenheid

De scholen v ...