LET OP: Onderstaand van het ministerie van OCW de data van de vakanties in het schooljaar 2018-2019. De data van de zomervakantie, meivakantie en de kerstvakantie zijn verplicht. Voor de overige vakantiedata geldt dat het ministerie van OCW voor deze vakanties slechts adviesdata aangeeft. Geadviseerd wordt om bij de school na te gaan op welke dagen deze gesloten is in verband met vakantie. De specifieke vakantiedagen staan in de schoolgids en op de website van de school.

Schoolvakanties 2018– 2019

Herfstvakantie             20 oktober t/m 28 oktober 2018

Kerstvakantie              22 december 2018 t/m 6 januari 2019

Voorjaarsvakantie 1   16 februari t/m 24 februari 2019

Meivakantie 2              27 april t/m 5 mei 2019

Zomervakantie            13 juli t/m 25 augustus 2019

Protocollen

downloaden

Alle bekijken >>

Ouderinformatie

Om kinderen binnen de Allure scholen een veilige en uitdagende leeromgeving te bieden staat op deze speciale pagina voor ouders informatie die dat mede moet waarborgen.

Ouderbetrokkenheid

< ...