Raad van Toezicht

Raad van Toezicht houdt volgens moderne governance principes toezicht op het beleid van het College van Bestuur en op de algemene gang van zaken binnen de organisatie. De werkzaamheden en bevoegdheden van de Raad van Toezicht zijn vastgelegd in de statuten van Stichting Allure. Het College van Bestuur/algemeen directeur legt volgens een vastgestelde verantwoordingscyclus verantwoording af aan de Raad van Toezicht.

De Raad van Toezicht bestaat uit de volgende leden (van links naar rechts op foto):

De heer J. (Jan) Mesu, voorzitter

De heer Drs. R. (Rene) van de Guchte

De heer Mr. J.W. (Jan Wolter) Blom

De heer Drs R.C. (Robert) Viëtor

Mevrouw Drs. Y.C.M. (Yolanda) Clee

Stafbureau - Organigram

Geopend:maandag t/m donderdag van 9:00 -17:00 uur. Voor uiterst dringende zaken kunt u bellen naar: 06-10 67 28 14 (S. Beentjes)