Raad van Toezicht

Raad van Toezicht houdt volgens moderne governance principes toezicht op het beleid van het College van Bestuur en op de algemene gang van zaken binnen de organisatie. De werkzaamheden en bevoegdheden van de Raad van Toezicht zijn vastgelegd in de statuten van Stichting Allure. Het College van Bestuur/algemeen directeur legt volgens een vastgestelde verantwoordingscyclus verantwoording af aan de Raad van Toezicht.

De Raad van Toezicht bestaat uit de volgende leden (van links naar rechts op foto):

De heer Mr. J.W. (Jan Wolter) Bloem

De heer Drs R.C. (Robert) Viëtor

Mevrouw Drs. Y.C.M. (Yolanda) Clee

De heer J. (Jan) Mesu, voorzitter

De heer Drs. R. (Rene) van de Guchte

Bestuursbureau

Het bestuursbureau ondersteunt de Allure scholen, directie en College van Bestuur bij de uitoefening van hun taken. De bezetting bestaat uit een Management Assistent, Medewerker Onderwijskwaliteit, Medewerker HRM, Huisvestingsmanager, Control ...

LET OP: Onderstaand van het ministerie van OCW de data van de vakanties in het schooljaar 2018-2019. De data van de zomervakantie, meivakantie en de kerstvakantie zijn verplicht. Voor de overige vakantiedata geldt dat het ministerie van OCW voor deze vakanties slechts adviesdata aangeeft. Geadviseerd wordt om bij de school na te gaan op welke dagen deze gesloten is in verband met vakantie. De specifieke vakantiedagen staan in de schoolgids en op de website van de school.

Schoolvakanties 2018– 2019

Herfstvakantie             20 oktober t/m 28 oktober 2018