Onze Visie

Grensverleggend leren

Het onderwijs dat Allure wil bieden zorgt ervoor dat leerlingen de mogelijkheid krijgen om grensverleggend te leren. Leerlingen worden uitgedaagd om de grenzen van hun talenten op te zoeken.

Een kind heeft meer kenmerken dan alleen cognitiviteit

De scholen van Allure richten zich niet alleen op de ontwikkeling van de cognitieve talenten. Er is aandacht voor de brede vorming. Allure wil de kracht van de verschillen benutten. Diversiteit als meerwaarde.

Een veilige leeromgeving

Allure staat voor veiligheid en geborgenheid omdat een omgeving met die eigenschappen positieve invloed heeft op leren.

Ouders zijn een onmisbare partner

Zonder betrokken ouders is het een moeilijke opgave om kinderen zich te laten ontwikkelen. De school kan het niet alleen. Ouderbetrokkenheid is een niet-vrijblijvende gelijkwaardige samenwerking tussen ouders en school waarin ouders en school vanuit een gezamenlijke verantwoordelijkheid werken aan de ontwikkeling van het kind.

Blijvende focus op professionele ontwikkeling

Onderwijs is een moeilijk vak dat hoge eisen stelt aan alle medewerkers. Allure investeert elk jaar in de professionele ontwikkeling van medewerkers. Alleen medewerkers die hoogwaardig zijn opgeleid en zich blijven professionaliseren kunnen de hoge pedagogische en onderwijskundige ambities waarmaken die Allure nastreeft.

Stafbureau

Geopend:maandag t/m donderdag van 9:00 -17:00 uur. Vrijdag is het kantoor gesloten.

Voor uiterst dringende zaken na sluitingstijd kunt u bellen naar: 06-10 67 28 14 (de heer S. (Sjaak) Beentjes)