Onze Missie

De missie van Stichting Allure is het leveren van een substantiële bijdrage aan de ontwikkeling van 4- 12 jarigen. Het streven is erop gericht alle leerlingen te laten uitgroeien tot wereldburgers in West- Friesland.

Stichting Allure wil zich blijvend onderscheiden als een professionele, transparante en daadkrachtige onderwijsorganisatie. Vanuit een sterke gemeenschappelijke visie op onderwijs, vastgelegd in het beleidsplan "Maatwerk in leren" worden kinderen gestimuleerd en begeleid om zich te ontwikkelen tot evenwichtige tieners die zich met voldoende bagage in een toekomstige wereld durven te bewegen.

Stafbureau

Geopend:maandag t/m donderdag van 9:00 -17:00 uur. Vrijdag is het kantoor gesloten.

Voor uiterst dringende zaken na sluitingstijd kunt u bellen naar: 06-10 67 28 14 (de heer S. (Sjaak) Beentjes)