Informatie 'Nieuwkomers in West-Friesland'

In onderstaande link treft u alle informatie aan inzake de 'Nieuwkomersklas' binnen Stichting Allure en treft u alle informatie aan over de procedure voor aanmelding en plaatsing. De 'Nieuwkomersklas' is gevestigd binnen onze school obs De Meridiaan te Medemblik en obs De Langereis in Ursem. Informatie 'Nieuwkomersklas'

Bestuursbureau

Het bestuursbureau ondersteunt de Allure scholen, directie en College van Bestuur bij de uitoefening van hun taken. De bezetting bestaat uit een Management Assistent, Medewerker Onderwijskwaliteit, Medewerker HRM, Huisvestingsmanager, Control ...

LET OP: Onderstaand van het ministerie van OCW de data van de vakanties in het schooljaar 2018-2019. De data van de zomervakantie, meivakantie en de kerstvakantie zijn verplicht. Voor de overige vakantiedata geldt dat het ministerie van OCW voor deze vakanties slechts adviesdata aangeeft. Geadviseerd wordt om bij de school na te gaan op welke dagen deze gesloten is in verband met vakantie. De specifieke vakantiedagen staan in de schoolgids en op de website van de school.

Schoolvakanties 2018– 2019

Herfstvakantie             20 oktober t/m 28 oktober 2018