Onderwijskwaliteit

Onze doelstelling is een zo optimaal mogelijke begeleiding van het kind. Wij hebben onze scholen daarom zodanig georganiseerd dat de voorwaarden gecreëerd worden om dit mogelijk te maken.

Zowel op bovenschools niveau als op schoolniveau besteden wij structureel aandacht aan kwaliteitsbeleid.
Stichting Allure richt zich op kwaliteit en op kwaliteitszorg. We streven kwaliteit na op alle beleidsterreinen en we zorgen ervoor dat de kwaliteit op peil blijft. Onze ambities beoordelen we systematisch en cyclisch en op basis van onze bevindingen verbeteren of borgen we onze kwaliteit. Onderdeel van dit beleid is het werken met de kwaliteitskaarten van WMK-PO.

Kwaliteitszorg koppelen we aan integraal personeelsbeleid. We streven ernaar dat onze medewerkers competenties ontwikkelen die gerelateerd zijn aan de beleidsterreinen die we belangrijk vinden. Daardoor borgen we dat de schoolontwikkeling en de ontwikkeling van onze medewerkers parallel verloopt.

Stafbureau - Organigram

Geopend:maandag t/m donderdag van 9:00 -17:00 uur. Voor uiterst dringende zaken kunt u bellen naar: 06-10 67 28 14 (S. Beentjes)